Back home! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Ria - WaarBenJij.nu Back home! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Ria - WaarBenJij.nu

Back home!

Blijf op de hoogte en volg Ria

27 Augustus 2012 | Nederland, Vlaardingen

De laatste dagen (25-26) brengen we deels door in Bangkok en verder in het vliegtuig omdat we ook nog eens 5 uur terug gaan in de tijd. Zondagochtend fietsen we door Bangkok onder begeleiding van ervaren gidsen van (wijlen) Co van Kessel, die door Bangkok-fietstours verzorgen. Bijna de hele groep gaat mee en we nemen een taxi naar Chinatown waar de tour begint. Na een korte briefing (achter elkaar fietsen, KIJKEN! en concentratie) fietsen we door achterafstraatjes van de stad, over betonnen paden (op palen ivm. wateroverlast), door overdekte markten (en niemand kijkt er van op!) en stoppen we bij verschillende tempels die ook deze stad rijk is. We varen met bootjes naar andere delen van de stad en bezoeken een foodmarkt waar de lekkerste gerechten op bootjes worden klaargemaakt. Erg leuk om zo deze inmense stad een klein stukje beter te leren kennen. De middag brengen we deels door bij het zwembad totdat het gaat regenen. Dan drinken we koffie in de lobby. Taxi's brengen ons naar het vliegveld (Dirk-Jan zien we helaas niet meer vanwege oppasproblemen) en we checken in. De terugreis verloopt volgens schema en zo komt er weer een eind aan een fantastische reis door Zuid-Oost Azië; wat mij betreft smaakt het continent naar meer maar dat zal jullie niet verbazen! Dank aan de lezers/reageerders én reisgenoten! Tot ziens, Ria

• 27 Augustus 2012 - 17:47

Barbara Oosterlee:

Zal wel weer wennen zijn Rie om met mes en vork te eten:-) Welkom thuis en dank voor het meegenieten op je reis!

• 27 Augustus 2012 - 19:26

Michelle:

Hoi Rie,
    Welkom thuis na een mooie reis. Leuk om je zo via internet te volgen. Onze vakantie zit ook in de eindfase. Wij vertrekken morgen naar Parijs voor onze laatste vakantiedagen. Wij waren daar 20 jaar (!) voor het laatst. Hoog tijd voor een herontdekking! Tot in NL!
    Groetjes

• 27 Augustus 2012 - 21:03

Petra:

Hey Rie,

Welkom thuis, zal wel weer even wennen zijn, maar in je eigen bedje is toch ook wel weer lekker :-).

• 28 Augustus 2012 - 10:44

Karin:

Hallo Ria,
    welkom thuis meid. Dat was weer een hele mooie reis. Bedankt voor al je reisverslagen. Ik heb ze met veel interesse gelezen!
    Ik zie jou vanzelf weer verschijn op kantoor.
    Groetjes,
    Karin

• 28 Augustus 2012 - 21:02

Marloes:

Hoi Wereldreiziger!
    Geniet lekker na! Hou dat heerlijke vakantiegevoel vast! We zien elkaar vast snel weer!
    Groeten,
    Marloes

• 29 Augustus 2012 - 10:59

Mariëlle:

歡迎回家,這應該是沒有問題的,你讀
    oftwel...

Welkom thuis, dit moet geen probleem zijn voor jou om te lezen na 3 weken Azië.
    Ik ben het volkomen met je eens dat Azië naar meer smaakt. Ik zou ook graag nog een keer terug willen.

Volgende week hoor ik graag alle verhalen.
    Succes aankomende dagen.

Groetjes Mariëlle

• 12 Oktober 2012 - 19:19

Ria Simons:

Hallo Ria,

We hebben van je reisverslag genoten. Wij gaan 6 november dezelfde reis maken, wij
    gaan ook met Baobap. Ik vind het geweldig om andere culturen te ontdekken.
    Heb je nog praktische tips voor ons?
    Groeten Ria Simons

• 21 Juli 2014 - 11:41

Antoinette:

Ik wens je alvast een hele hele hele fijna vakantie, ik ga je missen!