Nog meer beesten! - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Ria - WaarBenJij.nu Nog meer beesten! - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Ria - WaarBenJij.nu

Nog meer beesten!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ria

19 Oktober 2010 | Zuid-Afrika, Knysna

Maandag 18 oktober vertrekken we weer bijtijds (6:30 uur) om het programma goed te laten verlopen. Na een uurtje of twee rijden stoppen we bij een Cheetah fokbedrijf. Daar worden zo'n 16 cheetahs grootgebracht om weer uitgezet te worden in de natuur. Ook weer om het peil in stand te houden. We krijgen er een rondleiding en mogen ook de twee leeuwenwelpjes van twee maanden oud vasthouden. Heerlijk hoe die kunnen spinnen, daar is een kat niets bij.
Later doen we inkopen in Uitenhage en rijden langs Humansdorp, heel raar allemaal om Nederlandse en Engelse plaatsnamen op de borden te zien staan.
In de middag is er een bezoek aan het Tsitsikamma National Park. Daar wandelen we weer over de boardwalks (paden op pootjes) langs de kust naar twee hangbruggen wat een mooi uitzicht geeft over de baai. Tijdens de wandeling ontmoeten we nog een baviaan op ons pad. Alweer een rare gewaarwording maar ik heb een foto als bewijs!

Intussen is het alweer 19 oktober en hebben we net onze lodges verlaten. Nu even vrij in het dorpje Knysna en dan op weg naar Oudtshoorn ...

Daarna staat onze laatste bestemming alweer op het programma: Kaapstad, en hoop ik vandaaruit nog verslag te doen ...

Dank voor jullie berichten, sterkte met de kou - wellicht biedt een elektrische deken uitkomst - en tot laterssssss

• 19 Oktober 2010 - 08:04

Lenie Van Der Spoel:

Hoi Ria,

Ik ben helemaal jaloers op je, 2 leeuwenwelpjes vastgehouden, wat een ervaring. Dat gaan wij niet beleven. Ik lees de rest van je verslag wel als ik terug ben uit Kenia. Nog heel veel plezier en een goede terugvlucht.

Groetjes

Lenie

• 19 Oktober 2010 - 09:38

Wil & Co.:

We zijn benieuwd naar de foto's! Heb je nu alle dieren gezien inmiddels?! Je hebt iig wel alles uit je reis gehaald, wat er in zat! Geniet van de laatste dagen daar en groetjes van ons allemaal.

• 19 Oktober 2010 - 14:51

AnkiePankie:

Hi RiaRia,

Wat een geweldige foto's en verhalen. Geniet er nog van!

Greetz
    AnkiePankie

• 19 Oktober 2010 - 17:26

Robbie:

Haaiii,

Echt ongelofelijk hoor wat je allemaal meemaakt daar! Te gek! Heel veel plezier nog de laatste dagen en de groeten uit een regenachtig en koud Leiden...

Neem jij aub de zon mee?!! ;-)

Het is hier veel te koud :-(

Groetjesss en tot zondag!

Robbie

• 19 Oktober 2010 - 19:31

Michelle:

Hey Rietje,

Maid, maid, wat een belevenissen allemaal. Dat wordt weer hard wennen in ons kikkerlandje ;-). Geniet maar lekker van je laatste dagen en tot gauw!

Groetjes,
    Michelle

• 22 Oktober 2010 - 19:35

Robbie:

Hoi Ria,

Het aftellen is begonnen...

Ik hoop dat je het heel erg leuk en gezellig hebt gehad!!! Je hebt in ieder geval heel veel gezien en beleefd.

Nu nog een paar keer in het vliegtuig en dan zien we elkaar weer :-)

Goeie vlucht(en) in ieder geval!!!

De groeten van de kids en van mij natuurlijk ;-)

Laterrrrr...

X Robbie